Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem mapper vipec i nærheten av telemark?

og hvem er og anbefale i norge?

og sist, er det kroner og spare på og ta bilen på henger til sverige?

dynapack er og fåretrekke men ikke ett must

Skrevet

vet det var en her fra bergen som var borte i sverige og benket en 535 turbo med 700+ han sparte vist 10.000 kr og det etter turen var betalt ..

tror han hadde autronic sm4 sprut vet heller ikke om han hadde koblet det opp selv att det bare var mapping og benking han sparte så mye på eller om det hvar med montering og..

er ett lite firma i stavanger som er vist veldig flike med alt mulig av sprut tror det hvar ebc eller noe di het.. eg tenkte og få mappet både mr2`n og bmw`n min samtidigt der..

Skrevet

har hørt en del om syke priser rundt i bergen ja..

eg betalte ca 5000 når eg bremsa med nye oppsette på en m20en

kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å kjøre til sverige

Skrevet
har hørt en del om syke priser rundt i bergen ja..

eg betalte ca 5000 når eg bremsa med nye oppsette på en m20en

kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å kjøre til sverige

hehe ja i bergen er det ikke billigt.. eg leverte fra meg bilen får og få montert ic og koble og mappe et autronic sm4 sprut og etter ca 5 dager stakk eg innom får og se hvordan det gikk da hvar ikke ic montert engang hvar ikke ferdige og sveise trykk rørerene en gang.. da vi egentlig hvar enige om en pris på ca 30.000 så hadde han fått for seg at det hvar kommet på 25 tusen bare for og gjøre ferdig ic og minst 40 for resten da tok eg bare bilen med meg derfra for og si det sånn og gjore resten selv..

Skrevet

PBC auto og Crister Halvorsen. Han er meget dyktig, har flytta til Våler området, men låner den nye dynoen til KRB trading i Drammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...