Fixfax Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 utlendingene oppi nord haha blir nok til at christer bremser i hokksund
OLEZZ Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Da får du hva du betaler for. Det skal være sikkert.
DreRacing@ Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Da får du hva du betaler for. Det skal være sikkert. Det er jeg helt enig i! men IKKE når det gjelder bremsing!!! det har jeg flere eksempler på
DreRacing@ Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 bremsing i motorbenk 10000+mva, kommer på gata = havari prisene varierer også veldig på bremsinger.
KalMar Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Noen som har noen bra tips om bremsing i sør Norge? I eller nær Agder fylkene.?? Hvet det er en (autoteknikk) rett med Kristansand, men er det andre å velge mellom?? Erfaringer? Fikk tilbud på 6-8 tusen for mapping, men bil måtte svive. SÅ det blir jo egentlig en fin tunning. Er dette et bra tilbud?
AlXz Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Anders Ringstad i Båstad (Trøgstad) har Dynopack http://www.andersringstad.no/
Fixfax Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 bremsing i motorbenk 10000+mva, kommer på gata = havariprisene varierer også veldig på bremsinger. christer bremser i dynapcken til kbr tror jeg
OLEZZ Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 bremsing i motorbenk 10000+mva, kommer på gata = havariprisene varierer også veldig på bremsinger. Klart det varierer hvis man skal mappe i tillegg. Det er ikke alle biler som er like lette å ha med å gjøre. Bilen min er mappa av han. Ingen havari her. Du må huske på at veldig mange som bremser hos han og andre firmaer som tar på seg mapping har veldig høy ytelse. Da er det alltid en risiko for havari o.l
DreRacing@ Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 med bremsing så mener jeg så klart mapping. Få som bremser uten å mappe, eller kun for effekt måling da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå