RaymondJ Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Bestemt meg for å gi dette en sjangse til. Har lastet ned, unzippet, brent på DVD. Innstallert denne Sysadm tools greia, MEN når jeg går inn på sysadm tool, velger TIS og install får jeg bare opp melding "The setupfiles cannot be found". Skulle vel tro at PCen ville lete etter disse på DVD`en men den spinner ikke opp engang. Nå har jeg prøvd å installeren dette på en eldre laptop jeg har kjøpt meg for å ha til diagnoseutstyr. Windows XP 32-bit på denne også, men akkurat samme problemet som på den stasjonære jeg prøvde på sist. Sikkert bare en bagatell, men har googlet masse, og finner ikke ut av dette!
RaymondJ Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Bootable DVD? Nei, bare tatt alle filene jeg fkk etter å ha unzippet det jeg lastet ned, og brent de som en Datadisk ved hjelp av Nero. DVD`en er lesbar, og alt ligger tilsynelatende der. Det jeg synes virker rart er at denne Sysadm tool kommer med "The setupfiles cannot be found" meldingen direkt når man trykker på Installknappen. Ikke snakk om at den begynner å lete på DVD.
nordsidetuning Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 dette er ikke bare bare det jeg brukte hele dagen for det
mudbug Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Bootable DVD? Nei, bare tatt alle filene jeg fkk etter å ha unzippet det jeg lastet ned, og brent de som en Datadisk ved hjelp av Nero. DVD`en er lesbar, og alt ligger tilsynelatende der. Det jeg synes virker rart er at denne Sysadm tool kommer med "The setupfiles cannot be found" meldingen direkt når man trykker på Installknappen. Ikke snakk om at den begynner å lete på DVD. Du prøver å brenne DVD (Boot).
RaymondJ Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Yess! Da har jeg fått det til! 2 ting jeg gjorde anneledes nå enn sist. 1. Brant DVD på minimum hstighet. 2.4x eller noe. 2. Jeg "lukket" DVD`en. Krysset av for at det IKKE skulle gå ann å legge til flere filer senere. Funket det på første forsøk! Ikke fått sett så mye på det enda, ligger det koblingsskjemaer inne på TIS?
mudbug Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 ligger det koblingsskjemaer inne på TIS? Nei! WDS: http://spaghetticoder.org/bmw/wds/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå