dj_maz Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Hei Tenkte jeg skulle innstallere orginal BMW alarm i min e46. Jeg har lenge vært på utkikk etter noen DIY men vanskelig å finne. Alle e46 med US spec er pre wired for alarm. dermed er det kun DIY som er å sette på plass modulene men ikke kablene. Bilen er en sedan 2004 å er ikke pre wired. Schmiedmann selger et ettermonterings sett med kabler å det hele Varenummer: 65-73-0-004-367 http://schmiedmann.no/3_serie/E46/utsty ... 1.htm#3598 Er det noen som har innstallert dette før eller vet om noen DIY ?
dj_maz Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2010 Ingen ? nei nei.. Da får jeg bare prøve å gjøre det beste ut av det å se da
dj_maz Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Nå har jeg fått montert alarmen men så ringte jeg til BMW her i Oslo å lurte på om de kunne programmere den. Å det kunne de alltids prøve på. Men hvis ikke de fikk det til så kostet det meg 1000 kr. Hvis programmeringen gikk greit så skulle de ha 3000 tusen svimlende kroner for å kode den. Jeg synes det var en DEL i overkant for å legge inn noen programmeringer ? eller hva synes dere ? jeg betalte jo 1500 kr for alarmen med alle tingene inkludert. jeg mangler kun programmeringen ...
pbk Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Ring litt rundt. Furubakken i Bærum pleier å ligge noe under i pris, spes. ift Stenshagen, hvis det er der du har hørt om pris.
dj_maz Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Ja jeg ringte til barvaria på hasle. Så tror nok prisene varierer litt.. det tar kanskje 10 minutter å legge det inn. Så synes det var rimelig overpriset. Men jeg får bare se hva jeg finner ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå