Gå til innhold

Diverse selges:


francez
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å legge ut litt småtterier som bare ligger å slenger, for å se om det kan være interesse her på forumet :P

- 32" LCD-tv av typen Samsung, 1.5år gammelt HD ready.

Tenkte meg rundt 1300-1500.- for dette, helt greit tv som jeg har vært meget fornøyd med, har kjøpt ny TV så trenger ikke denne lengre. Vil helst ikke sende dette

- Bremseklosser til BMW 316 (e36).

Vet ikke hva jeg skal ta for dette, er kjøpt på BMW i Bodø, men solgte BMW'en før jeg fikk bytta dem. Bud!

- Panserforlenger i stål (normal, ikke ekstrem) til Opel Calibra.

Kanskje litt feil forum, men men. Bud ønskes!

- M3-speil (universal og elektriske uten blinkers, med adapter til Calibra)

Disse er kjøpt hos Autoshineshop.no og kostet vel 799.- for speilene og 299.- for adaptere, ubrukte.

Bud ønskes!

- Snowboard av merke Rip Curl (Noe usikker på merket, men mener det var det.) samt sko størrelse 43

4 år gammelt snowboard, pent brukt. Selges da jeg ikke har interesse for dette lengre. 1500.-

- Bilforsterker av typen Audison VRX4.300.

Dette er en forsterker jeg betalte 14000.- for når jeg kjøpte den. Fantastisk forsterker som jeg er MEGET fornøyd med!

Har ikke helt fastsatt meg pris enda, men bud mottas gjerne! Pent brukt, har ikke vært brukt det siste 1.5 året. Kjøpt for litt over 3 år siden.

- CD-spiller av typen JVC KD-LH3101

Selges nok til høyeste bud, ikke noe fantastisk spiller, men greit å ha i vinterbilen?

Kommer nok til å fylle på listen når jeg kommer hjem. Bilder kan skaffes ved interesse.

Alt befinner seg i Bodø, men alt kan vel egentlig sendes mot at kjøper betaler frakt.

Kan også byttes i vinterdekk 205/55-16, løse eller på felger som passer e46!

Gi bud! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal nok ikke det, men frakt kan vi ordne ganske greit! Jeg jobber i Widerøe, å kan sende med flyfrakt (tar ca 1 dag, og du henter det på SAS-frakt Gardemoen.) Kan også sende til Førde om det blir nærmere for deg?

Merke dekk, stand, gammel? Kanskje bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er Michelin dekk.. Må nesten sjekke det opp da de står hos en kamerat! Er nok ca. 3-4 år gamle (mulig de er eldre også?) da de har stått en stund uten å bli brukt.. Som sagt skal jeg sjekke det opp snarest! Kommer med nærmere info så fort jeg vet noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...