generalen Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hei, har en 92mod 325i stående, kunne tenke meg å bytte denne i diesel 4x4, Helst Patrol eller Pajero, Hilux og lignende funker og.. Men må ver i bra teknisk stand og eu-godkjent Litt info om bilen: -Nylig eu-godkjen -Coilovers -226000km -17' felg med gode dekk, Piggdekk på 15 felg medfølger -Noe rust rundt om -Servicehefte Bilen kan og selges for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hva er prisen hvis man ikke har en 4x4 å bytte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hva er prisen hvis man ikke har en 4x4 å bytte med? Litt usikker, kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 hvor bor du? Os, utenfor Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 pris ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 pris ved salg? Går ikke under 50.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Er meget intresert! kan du sende meg bilder av rust, intriør osv! er det anlegg i bilen? noen feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Er meget intresert! kan du sende meg bilder av rust, intriør osv! er det anlegg i bilen?noen feil? Ok, ja kan ta noen bilder senere. Er ikke anlegg nei. Eneste feilene eg vet om er ørliten oljelekasje/svetting og noe slitt clutsh(går helt fint å kjøre med) Men ny kan medfølge. Ellers er det litt sånn standard småting som AC delvis defekt, framsetene litt tungvint å bøye frem osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 muligt og komme og se på den ut i veko ? kommer fra mongstad så e ikke lange turen . har peng klar te ny bil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 muligt og komme og se på den ut i veko ? kommer fra mongstad så e ikke lange turen . har peng klar te ny bil og Jada, bare til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 oki gjer en lyd eg .. ska på kurs i byn no denne uken so kan ta turen oppom når eg e ferdig . gir en lyd på tlf eg og har penga klar og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 oki gjer en lyd eg .. ska på kurs i byn no denne uken so kan ta turen oppom når eg e ferdig . gir en lyd på tlf eg og har penga klar og Ok, du når meg på tlf 92453912 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Bilen blir solgt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 blir ? e solgt :Pkjem i 6 tiden vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå