Ripper87 Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 har kjøpt meg en e38 som har fått mk3 org mk1, problemet er først at dvd/cd leseren til navi ikke funker noen som har? det andre er at skjermen vises i 4.3 format på 16.9 skjermen min, men når jeg setter meg inn i bil å setter inn nøkelen vises en hvit liste med kloka nedester på skjermen å da vises det i 16.9 format noen som har en bra forklaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slados Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Hei. Jeg har en mk3 nav leser som jeg kan selge billig.Den har vært brukt fram til dags dato og fungerer perfekt.Grunnen til at du får 4:3 format på skjermen når du starter bilen er at tv modulen din er i 4:3 format og den overstyrer 16:9 skjermen din.Hadde samme problem selv men løste dette ved å bytte til 16:9 tv modul.Du finner brukte 16:9 moduler på ebay og kanskje på forumet til en ok pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripper87 Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 Hei.Jeg har en mk3 nav leser som jeg kan selge billig.Den har vært brukt fram til dags dato og fungerer perfekt.Grunnen til at du får 4:3 format på skjermen når du starter bilen er at tv modulen din er i 4:3 format og den overstyrer 16:9 skjermen din.Hadde samme problem selv men løste dette ved å bytte til 16:9 tv modul.Du finner brukte 16:9 moduler på ebay og kanskje på forumet til en ok pris. takk skal du ha. kan du sende pris på nav leseren Link to comment Share on other sites More sharing options...
slados Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 1500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripper87 Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 okay ska tenke på det viktisgte er å fikse til 16:9 skjerm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts