Gå til innhold

mk1 til mk3


Ripper87
 Share

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg en e38 som har fått mk3 org mk1, problemet er først at dvd/cd leseren til navi ikke funker noen som har?

det andre er at skjermen vises i 4.3 format på 16.9 skjermen min,

men når jeg setter meg inn i bil å setter inn nøkelen vises en hvit liste med kloka nedester på skjermen å da vises det i 16.9 format noen som har en bra forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har en mk3 nav leser som jeg kan selge billig.Den har vært brukt fram til dags dato og fungerer perfekt.Grunnen til at du får 4:3 format på skjermen når du starter bilen er at tv modulen din er i 4:3 format og den overstyrer 16:9 skjermen din.Hadde samme problem selv men løste dette ved å bytte til 16:9 tv modul.Du finner brukte 16:9 moduler på ebay og kanskje på forumet til en ok pris. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har en mk3 nav leser som jeg kan selge billig.Den har vært brukt fram til dags dato og fungerer perfekt.Grunnen til at du får 4:3 format på skjermen når du starter bilen er at tv modulen din er i 4:3 format og den overstyrer 16:9 skjermen din.Hadde samme problem selv men løste dette ved å bytte til 16:9 tv modul.Du finner brukte 16:9 moduler på ebay og kanskje på forumet til en ok pris. :D

takk skal du ha. kan du sende pris på nav leseren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...