E28_B7_Alpina Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 GOBILEN vurderes solgt nå ! 1987 M535i me Nyoverhalt/oppgradert B7 Alpina motor,benket 402hk på bakhjula av forrige eier.Åpnet motoren me engang jeg fikk den og måtte bytte mer enn forventet så blei total oppgradering istede. Målet me motorbygge 500-550hk på bakhjula,har ikke vært i benk enda ! Blokk : x custom smidde stempel x Nye custom smidde råder x ståltoppakning (3-lags) x Div ARP kit x Nye lager i bunndelen x Balansering av bunnparti Topp: Byttes d som kan byttes og gjort d som trengs TecGT datasprut Polyforinger hele under inkl gir og motorfester,fjærbeinstag motor og bagasjerom,2 ekstra M535i differ + en M5 E34 diff, nyoverhalt M535i girkasse fra Bmw forhandler (Forsterket girkasse også,men ikke ferdig) ++++ Karosseri er strøkent og IKKE rustsveiset dette er en sjelden sjangse så dette er E28`en for en som vil ha no som virkelig er bra.Bilen selges me tuuuungt hjerte hvis noen kjøper den men denne kommer ikke til å gå for no skambud så seriøse inntereserte spør i vei hvis dere lurer på no Har bud på 180000,- Så da har dere et utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Du skal vel ikke selge en av de M535 diffene om den har 25% diffbrems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 m535 diff har alltid brems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Godt mulig at innmaten er byttet ut, så skader ikke å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Du skal vel ikke selge en av de M535 diffene om den har 25% diffbrems? Alt selges samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Si ifra om de selges løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 BUMPETI ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Er denne godkjent med turbo motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Er denne godkjent med turbo motor? Nei er ikke det,men kan få den godkjent men d koster jo endel ekstra itilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Godt mulig at innmaten er byttet ut, så skader ikke å være sikker. koffer då gidde å nevne at det VA en m535i diff ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Som sagt - skader ikke å være sikker. Beklager off-topic, E28_B7_Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Noen som kan være seriøst intr i denne ? SJELDEN sjangse dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 gjør bilen ferdig og legg den ut på finn...er da du får solgt. her inne kjøper aldri folk noen ting gitt. johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 gjør bilen ferdig og legg den ut på finn...er da du får solgt. her inne kjøper aldri folk noen ting gitt. Hehe er ikke noe jeg må selge men la den ut her for å se om noen var seriøst intr,får jeg d jeg vil ha selger jeg hvis ikke beholder jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 håper lotto`n slår inn i morgen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå