Hans Wilhelm Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Lukter på om jeg skal skaffe meg Defavarmer til vinteren. Synes det er kaldt Noen forslag om hvor man får god pris, og hva bør man ha?
Glenno Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Først takk for hjelpen før ikveld HW . Var jo ganske lett installere blokkvarmer . Jeg tenker at om enn har blokkvarmer vil en spare motor og vil relativt raskt oppnå behagelig tempratur i cupeen. Ønsker enn slippe skrape og ønsker kjøre avgårde i det enn starter bilen er vel kupee varmer en +. Intigrert timer må jo være kjekt om enn parkerer på forsjellige steder, ellers vil jeg tro det funker fint med en vanlig timer i kontakten. For å dra det lenger finnes vel systemer en kan starte dette fra mobilen også, husker jeg ikke feil. Vet at brox data Mjøndalen selger alarm system der enn kan fjernstarte bilen med mobil tlf.
sladjan Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 bilradiospess har til 2000 + motorvarmer. Si ifra viss du finner du rimeligere, skal ha defa varmer selv.
Glenno Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 bilradiospess har til 2000 + motorvarmer. Si ifra viss du finner du rimeligere, skal ha defa varmer selv. Prater vi her full pakke?
Zibiri Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Der: http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=71
sladjan Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 bilradiospess har til 2000 + motorvarmer. Si ifra viss du finner du rimeligere, skal ha defa varmer selv. Prater vi her full pakke? Nei, men syns selv at den timeren di selger er ikke nødvendig å ha. Tenkte selv jeg skulle kjøpe en timer som man stikker i stikkkontakta fra class ohlson f.eks. og stiller inn når varmeren skal slå seg på.....
Glenno Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Jeg kjøpte en Digital timer med ukeprogram på biltema igår (kr 80,-) + 25m skjøteledning til utendørsbruk (kr299,-). Blir gøy prøve ut i vinter. http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk ... keprogram/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå