Gå til innhold

325 coupè


Trono
 Share

Anbefalte innlegg

Sort 325 coupè selges! Oppdatert post med nye bilder tatt i dag!

91' mod, motor gått ca 220-225 000 km. Karosseri ca 315000. Har akkurat byttet instrumentpanel med km-stand som passer motoren. Belysningen begynte å bli dårlig i det gamle. Bilen er veldig tight og fin og kilometerene merkes ikke!

Veldig lite rust, men kunne trengt en lakkering på sikt pga en del skrap o.l.. Alt i alt et bra karosseri tross alderen. Starter og går veldig bra! Sviver helt 100%, men når motoren blir varm rasler det litt i vanos på tomgang. Har visst vært slik de siste åra, jeg kjøpte denne tidligere i høst og har ikke hatt noen problemer! Selges kun fordi jeg trenger en billigere pendlebil.

4 greie sommerdekk, 2 bra vinterdekk m/pigg på felg, 2 som bør byttes.

Mtech styling og sports skinninteriør.

Stor kjørecomputer

Diffsperre

etc

Selges 50 000,-

Tar gjerne bytte i billig vinter/pendlebil. Nyere 316/318 kan vurderes, evt 4x4.

Send pm eller ring 45 00 30 45 om du er interessert.

j5obv8didyowrkunvty2_thumb.jpg9mukm8asbxekaeik1k08_thumb.jpgmvixbqd1lhaf0dsb3tkq_thumb.jpg

2pfqwr1kmrp9ntvi69hg_thumb.jpguzpdzr6ck56qy320vv2d_thumb.jpgwqkuj13mnmm5w4c8i76h_thumb.jpg

8si6y6rzcstbyv9dbc3b_thumb.jpglxmvkruzq2cdskeou3pu_thumb.jpg2706akscj79tzuz0s2zp_thumb.jpgltkvhslxvn1v8735t3us_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder tatt i dag. Burde vise det meste. Litt boblerust enkelte steder, men ellers veldig fin.

Montert i dashbordet står i dag en 7" Roadking multimedia/gps/tv spiller med touchskjerm, men denne har jeg bare hatt trøbbel med. Følger med, men følger også med en vanlig CD-spiller og monteringsbraketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringen koster, ja, men hjelper godt på om du kan sette den i en av dine foreldres navn.

Jeg har den i mitt eget med 40% bonus og 12 000km kjørelengde, delkasko, og betaler ca 8000 i året. Det er faktisk en del mer enn jeg betaler for 850'en min med full kasko (men den har da også 75% bonus)

Uten delkasko, kun ansvar, tenker jeg du kan få den forsikret til 3-5000 med full bonus.

Bilen er i fin kjørbar stand, men du må regne litt arbeid på den om du vil ha den perfekt. Hovedsaklig bare smådill. Dørbrems på passasjerdør er dårlig og sentrallåsen er ikke helt 100%. Typisk problem igrunn. Sensor til kjøleveska er gåen, gir beskjed om lavt nivå når du starter, men ny koster vel et par hundrelapper. Ellers har den et par parkeringsbulker, men ingenting som ikke kan fikses. Derfor er relativt grei pris.

Det viktigste er jo tross alt at karosseri, motor og drivverk er bra, og det tror jeg det er på denne! Har ikke merker noe problemer :)

Men nå er det en del andre interesserte også. Kommer en og kikker på den i kveld og et par som har sagt de vil bytte. Gir beskjed om den blir solgt.

Edit: Bensinforbruker er helt opp til hvordan du kjører den ;)

Jeg kjører på rundt 0,8 på langkjøring og mellom 0.9 og 1 liter på mila blandet. Jeg synes det er rimelig og greit, men er da også vant til 8'ern som fint drikker 2.5liter i byen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...