Oddey Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Har handlet inn 3 carbon pansere, som ikke passet til caben min, lurte da på hva som var lengdeforskjellen mellom sedan og coupe? noen her som har noen mål i hodet? evnt kan sjekke dette ut? er egentlig bare int i lengden på sedan panseret, da panseret var mellom 5-10 cm for kort til caben. Hvis det passer sedan har jeg snart 2-3 slike til salgs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joher Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Sedan er så mye kortere ja. Er "lufteriller" til kupeviften i panseret til coupe også, ikke på sedan/touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddey Posted October 23, 2010 Author Share Posted October 23, 2010 Sedan er så mye kortere ja. Er "lufteriller" til kupeviften i panseret til coupe også, ikke på sedan/touring Mye tyder da på at dette er til sedan da altså. ordentlig deprimerende da jeg har ventet en stund på dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts