vidar_boee Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Byttet pakninger tirsdag på verksted. Alt så greit ut, men i dag lekker pumpen som en sil. Hvordan er dette mulig....? Dette er et verksted som et autorisert av Bosch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 ser ikke helt hva vi skal hjelpe deg med.. de har jo ikke gjort en god nok jobb.. bare å levere den inn igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidar_boee Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Skal inn med bilen i morgen tidlig. Hvor mange pakninger er det verkstedet kan skifte på denne pumpa uten å ta en full overhaling....? Pumpa lekker en del når den er kald, og nesten ikke når den er varm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorbis Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 er vel 2 pakninger som er ganske simple og bytte. jeg byttet de selv. er noen blendelokk under pumpa også som kanskje kan lekke. min lakk mellom den "blokka" der dieselrøra er skrudd fast og pumpa. endte med by pumpe hos bmw for min del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts