DieselVegard Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har nettopp kjøpt meg en 316 av naboen. Bilen er EU-ok ut september neste år, og der tror jeg veien slutter for å si det sånn. Bilen er forholdsvis rusten og siden den har to dører for mye og ett hull i taket for lite, i forhold til hva markedet liker, er det vel ingen bønn... Uansett, det er ett år til dette, så la oss nå bruke bilen frem til den tid.. Eierskapet har allerede startet utmerket. Merker allerede at jeg er glad i den viewtopic.php?f=1&t=169202 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Gi meg besked om du skal kvitte deg med bilen etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har også en slik, bare det er 89 modell og 316i. Den har også et år igjen av eu-godkjenninga og en lang vinter foran seg Men den mangler takbøyler da, du vil ikke selge/gi bort dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Har også en slik, bare det er 89 modell og 316i. Den har også et år igjen av eu-godkjenninga og en lang vinter foran seg Men den mangler takbøyler da, du vil ikke selge/gi bort dine? Hehe, takbøyler må det være Jeg har et sett med noen som er litt nyere og noen fra 60-tallet. Gi meg besked om du skal kvitte deg med bilen etterhvert da Du får følge med. Problemet er vel at bilen allerede er i gang med å forlate oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 si ifra om du vill donere bakfangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Nå har jeg faktisk sveiset gulv, bakskjerm og fikset en hel del annet tjafs på den. NÅ er den til salgs. Jeg skal ha 7500,- for den. Gratis omreg. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg er intressert PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå