alvern Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Hei! Trenger å få gjort litt på min 318i e46, men ønsker ikke å benytte Jæger Sentrum grunnet pris og flere dårlige erfaringer... Er det noen som har noen gode erfaringer med andre verksteder i Bergen som er bra på BMW og rimelige? Har slark i venstre forhjul, så regner med at det er en grei jobb å få gjort utenfor merkeverksted... Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Olsen Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 det der er no en såpass grei oppgave at eg tror alle verkstedene vet ka det dreier seg om. som regel så er verksteder sånn litt utenfor alfavei ganske grei på pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Kan jo høre med stamneshagen auto i Ytre-Arna. Er et autorisert Bosch verksted, jeg har gode erfaringer med de, og sist men ikke minst.....gode på pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-E39 Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Ådnekvam Mekaniske i Åsane er rimelig og bra. Landås bilverksted er også rimelig og kort ventetid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts