Bmweee Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Halloen.. SKAL bort snarest da eg har byttet jobb og kommer til å reise på sjøen!! GI BUD! Er inne på tanken å selge min bmw da den er for fin..trenger en billigere arbeidsbil.. Bmw E46 stasjonsvogn 320 Diesel 2002 mod (facelift) Km stand 211 000 Meget pen bil, full M-sport pakke fra bmw på understell, utvendig og innvendig. Voksen eid, aldri vært verken barn, dyr eller røyk i bilen. Hadde bilen på sjekk da eg kjøpte den. Ble da byttet bakfjører og et stabstag i front. Ingen parkeringsbulker eller striper rundtom, noe steinsprut i front, men er ubetydelig og ikkje noe man ser tydelig. Er et par ting som vil bli ordnet før salg. Bytte vindusheis venstre side, og stramme/evnt bytte håndbrekk. Følger med originale 17 m-sport felger 225.45.17 fram og 235.45.17 bak. Står nå på 17 toms felger med piggfrie dekk, Nokian. Kjøpt nye i fjor høst med 225 brede dekk. Etter min mening altfor bredt og har derfor ett sett 15 toms 195 piggfritt også som kan følge med. Utrolig god og billig bil å kjøre som eg virkelig kunne tenkt meg å beholde i grunn..men trenger sårt en arbeidsbil. Er heftelse på bilen som blir slettet ved salg av bil. Pris 172 999 ,-/ Bud. Send pm for mer info. Evnt ring 91666876 Mvh Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmweee Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 bumper opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts