motocross4 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 er merke Fk bra senke sett? dette skal stå på en e36 det er nesten helt nytt og kosta 8k men jeg for det for 2k? ville dere kjøpt dette? dette er justerbart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Finnes forskjellige sett fra FK som bl.a Highsport og Köningsport, og jeg har ikke oppfattet så mye negativt om de. Søk litt rundt på Google og se hva du finner frem av informasjon/erfaringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan S Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 FK har ikke støvmansjetter foran. Men H&R mansjetter kan brukes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten1989 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Jeg har FK på min e36, og den ene framdemperen har begynt og lekke olje. Settet har kunn gått 30,000km Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Morten1989, har ikke FK 1 års garanti på coiloverne sine? At de har begynt å lekke skal gå under garantisak, så hadde kanskje ikke vært så dumt å hørt med de, med mindre det har gått over ett år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten1989 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Morten1989, har ikke FK 1 års garanti på coiloverne sine? At de har begynt å lekke skal gå under garantisak, så hadde kanskje ikke vært så dumt å hørt med de, med mindre det har gått over ett år. Det har gått 2 år, bruker bilen svært lite, kun på fine sommerværsdager Har prøvd og kontakte autobb som jeg kjøpte settet av, men har ikke fått noe svar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted October 23, 2010 Author Share Posted October 23, 2010 Oki takk for svar:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan S Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Jeg har FK på min e36, og den ene framdemperen har begynt og lekke olje. Settet har kunn gått 30,000km Settet til E36 mangler kanskje støvmansjetter foran det også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Demperene som følger med i FK settene pleier å ryke ettervært. Byttet en forran etter to år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Fliid, hvilket sett var det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 High sport minnes jeg. König sport er ett kjempe sett fra FK, er Koni dempere : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Ah, det var da enda godt, er Köningsport jeg har sett på : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts