motocross4 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 er merke Fk bra senke sett? dette skal stå på en e36 det er nesten helt nytt og kosta 8k men jeg for det for 2k? ville dere kjøpt dette? dette er justerbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Finnes forskjellige sett fra FK som bl.a Highsport og Köningsport, og jeg har ikke oppfattet så mye negativt om de. Søk litt rundt på Google og se hva du finner frem av informasjon/erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 FK har ikke støvmansjetter foran. Men H&R mansjetter kan brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg har FK på min e36, og den ene framdemperen har begynt og lekke olje. Settet har kunn gått 30,000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Morten1989, har ikke FK 1 års garanti på coiloverne sine? At de har begynt å lekke skal gå under garantisak, så hadde kanskje ikke vært så dumt å hørt med de, med mindre det har gått over ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Morten1989, har ikke FK 1 års garanti på coiloverne sine? At de har begynt å lekke skal gå under garantisak, så hadde kanskje ikke vært så dumt å hørt med de, med mindre det har gått over ett år. Det har gått 2 år, bruker bilen svært lite, kun på fine sommerværsdager Har prøvd og kontakte autobb som jeg kjøpte settet av, men har ikke fått noe svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Oki takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Jeg har FK på min e36, og den ene framdemperen har begynt og lekke olje. Settet har kunn gått 30,000km Settet til E36 mangler kanskje støvmansjetter foran det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Demperene som følger med i FK settene pleier å ryke ettervært. Byttet en forran etter to år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Fliid, hvilket sett var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 High sport minnes jeg. König sport er ett kjempe sett fra FK, er Koni dempere : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ah, det var da enda godt, er Köningsport jeg har sett på : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå