fish Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Den var ikke bare svart på programmet hvor den ble avdekket på SEMA-showet, den hadde en veldig dyp svartfarge, men samtidig kunne man skimte litt gyllen brun i den. Så en nyere Volvo her for ei stund siden. Var en litt sånn "wow". Den så svart ut, men når sola traff hadde den en mørk "rootbeer" farge. Sjekk litt hva Volvo har av farge, kansje det er noe lign.
asv Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Etter det jeg har sett så blander vel foose fargene sine litt på gefühlen. Er vanskelig å se, da man aldri klarer å fange en farge på kamera Men med beskrivelsen så skal nok en lakkerer klare å blande en prøve vil jeg tro..
winchester Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Var ikke Chip som lakket denne : )
bjørnm3 Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 expendeables bilene ble laget av westcoast customs... Tror ikke de. Dette er bilen foos,ern lærte og kjøre bil med,som han arvet etter faren sin.Faren var forøvri med og restaurerte denne til nåverende tilstand.Foose kresja foresten i ein rolse med denne når han var ca 16-18 år.grillen til den rolse,ern har han hengende enda. denne ombygginga vart gjort av team,et til Overhaul,samt Chip,s far med tengningene til Chip Tror dette er rein svart.uten perlemor,metaliv og dritt og møkk. Bjørn ja, men om du leser hele tråden så kanskje du får med deg hva wicky svarte på... beklager. bjørn
Wacman Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Skulle gitt mye for å hatt den Forden jeg.. De der har jeg alltid digget, med de feite buede skjermene og store buede panseret.
winchester Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Ja, den er slettes ikke så verst for pickup å være, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå