Gå til innhold

Min E36 328 copue -FOR SALG s12- SOLGT


Clausfox
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult kult! ER de så stor forskjell med 325 innsug og den hjerna altså ? Spinner ut 1. 2. 3. ?

Må ha hjernen om man skal optimalisere oppsettet! Men jeg har også grenrør og sports eksos. også er den litt lettere drevet! men spant ut med 15"

Men når jeg drar ut 1 og legger den i 2 så spinner den selv med 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg ikke må ta denne oppgraderingen på min også! :)

Hvis du har innsug og orginal hjerne burde du kjøpe Hjerne fre Erik, bruker 0,67 på langkjøring! å det er billigere enn 320 mener jeg å huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg ikke må ta denne oppgraderingen på min også! :)

Hvis du har innsug og orginal hjerne burde du kjøpe Hjerne fre Erik, bruker 0,67 på langkjøring! å det er billigere enn 320 mener jeg å huske!

Erik hvem? :)

0.67 er jo helt ypperlig! Nå ligger den på like under literen på blandet kjøring. Tipper den ligger på 0.8-0.9 på langkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg ikke må ta denne oppgraderingen på min også! :)

Hvis du har innsug og orginal hjerne burde du kjøpe Hjerne fre Erik, bruker 0,67 på langkjøring! å det er billigere enn 320 mener jeg å huske!

Erik hvem? :)

0.67 er jo helt ypperlig! Nå ligger den på like under literen på blandet kjøring. Tipper den ligger på 0.8-0.9 på langkjøring.

Eirik Viste heter han! kjempe trivelig kar! nesten umulig å legge på når man først har starta å snakke med han! Han har kjempe peiling og mange kontakter. Han er også godt kjent for å ha veldig bra rykte på seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik Viste heter han! kjempe trivelig kar! nesten umulig å legge på når man først har starta å snakke med han! Han har kjempe peiling og mange kontakter. Han er også godt kjent for å ha veldig bra rykte på seg! :D

Høres bra ut! :)

Send meg gjerne telefon nummeret hans på PM er du snill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Felg update. fått handla "nye" felger til bilen. slike den hadde en gang i tiden

Felgene blir pusset ned og får høyglanspolert kant, senter skal muligens få ett nytt lakk strøk. blir vel lagt på 205/40 dekk på dem :)

em1g31mhgoi67o1lh4fm.jpg

1y05b9lhmw3b3cku4ieu.jpg

767st21cid018bos0ylj.jpg

o87nwwpmesxigr5t57wz.jpg

ypm10gt8ccvthqwhxzo8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...