Piddi2 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Jeg lurer på om det er mulig å bytte hjullager bak selv, på en E46. Eller er det bare lurt å levere den inn? Må man presse det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Det er nok greiest og få noen andre til og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 det må presses, så med mindre du klarer 3 tonn med klypa ville jeg levert den inn=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Biltema har et sånn fancy verktøy for framhjulslager til feilhjulstrekkere, funka snop når jeg bytta bak på e30'n hvertfall bare se at splines'ene på stikkaksel er hele før du begynner å jobbe med å få dem på plass, er ikke mye som skal til før de er k*k å få på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå