Gå til innhold

E30 deler. klima, interiør m.m.


E34_forever
 Share

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte meg ein delebil der eg trur eg har tatt ut de mesta av interesse. Eg har altså til salgs det som er på bildene.

Eg veit ikkje heilt kva eg ska ta for tingene, de får komme me bud.

Motoren er ein 316 frå ein 1992 mod E30 stv. importert i frå Tyskland for ca 4-5år sidan.

Service-hefte heilt fram til da, dette følger med. De er bare så vidt det lekker litt olje frå bunnpanna. Har video fra når eg starter den, og den kan du få. Den sviver så fint at. Automatgiret henger på, mn det går kun i 1. gir. Det er derfor den blei delebil.

Klima anlegget er komplett med dei fleste klipsene, eg har ei monteringsanvisning frå bmw i pdf-format. Det er R12 gass som har vore på det. Vist du kjenner noken som er kjølemontør så er de snart gjort og fylla de opp. Eventuelt har eg hørt at der er ein annan gass som kan brukast utan noko ombygging. (ikkje r134A). Eg selger dette for det var litt mykje arbeid og bygge om på pre-face. Monteringsanvisningen gjelder kun for facelift(har forstått det slik at dei har el-nettet klart for dette).

Motoren er ein 316 frå den samme bilen, 1992 mod E30 stv. importert ifrå tyskland i 2000. Service hefte heilt fram til 2006. Har service hefte endå. Så hvidt det svetter litt olja frå bunnpanna. Har video fra når eg starter den, og den kan du få sjå vis du vil. Den sviver ivertfall heilt fint fint. Automatgiret henger på, men det går kun i 1. gir. Det var derfor den blei delebil.

Bilen har rulla 210000km akkuratt.

Bildene sier vel det mesta.

vkshv0ufs6uq2pj0momp_thumb.jpg

2d5h0pt3d06qj1o5gs9h_thumb.jpg

i8ncygl8cru3y6p4d9tn_thumb.jpg

ao1zyyry6i1airmnsv28_thumb.jpg

tnys0hncxg76l3csx7be_thumb.jpg

zmcop5o1ijflnlx9qfv8_thumb.jpg

x70gl62m0ixr3vmoqx4l_thumb.jpg

6blxysqc5frqfg1v4o1i_thumb.jpg

fdgz7tri59l3xsool79z_thumb.jpg

to5l71q50pbs2l0tqkt4_thumb.jpg

wmpdc67el2v71tzdhyyg_thumb.jpg

q9n377tdabt8fs5i95t9_thumb.jpg

d3mqe1n60vevyw0kt6zq_thumb.jpg

fc7vn0vfi86wz5z5hxlm_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...