Mjørgen Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei skal selge min E28 528i. er en original 528 som er ny i norge i 86. km stand er ca 330000 Farge: Brå Positivt: Eu ok til april 2012 godkjent senket. Helt nytt senkesett Splitter nye framdempere Bilstein! nyoverhalt topp for ca 3 år siden. (Har kvitering) har en bunke med kviteringer på bilen i alle år omtrent! en kar i bygda som har hatt den i alle år. Bra for rust! rust er tatt under bilen så der er den bra og kanaler.. kunn litt i ene dempertårnet på førersida.(Typisk e28) Negativt: Panser er bulkete pga d gikk ett motorfeste. d er skiftet. frontplate er ikke pen. ikke strøken i lakk og litt slitt interiør Mangler div lister på dører rundt vindu på ene sida Har hvert skiftet hulbue bak en gang i tiden, ikke helt perfekt gjort. Mangler frontfanger Brekk er dålig Tror jeg har fått med d meste, men godt mulig jeg har glemt noe så e bære å spør! Så er noen interisert i en meget god bruksbil så e d bære å slå til Her e d bil i maange år Til! selges med felgene på bilde for 20000 ferdig prutet! Kan muligens følge med ett sett med 15" vinterdekk. Kan vurdere og bytte bilen i : M5 3,6 motor Snøscooter Eller ganske grei E12/E21 Send pm eller ring 93607609 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 jepp å årsavgift betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 ikke int. i en vw transporter pick up 96 mod 2,4d syncro da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Nei desverre.. i he en transporter ifra før hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 ingen som treng en e28? e nå artigaste vinterbilen så fins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Denne er mest sansynlig solgt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1espen Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 blei den solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Solgt i november Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil-e28(528i) Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 ...og senere solgt til meg i januar . Ruller i Drammen som bruksbil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Angrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg