yeahE39 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Hei, jeg har satt på 19" felger med vinter dekk på bilen min. måtte bygge ut med 8 mm spacere, kjøpte billig fra biltema og det rister noe jævlig i hele bilen da jeg kjører 60+ hjula er avbalansert så det skal være bra. men noen som vet hva dette skyldes? og evt hva jeg må gjøre for og fikse det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 hvordan er senter på de ringa? regner med det er "universal" spacere. og da har de ikke et ordentlig senter. så kan hende felgene er uten for senter. og er ikke bra at felgern hviler på boltene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yeahE39 Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 hvordan er senter på de ringa? regner med det er "universal" spacere. og da har de ikke et ordentlig senter. så kan hende felgene er uten for senter. og er ikke bra at felgern hviler på boltene. er bare "universal" tror jeg.. jeg har aldri brukt spacere så har ikke så mye peiling på dette. noe spess som abmefalles og kjøpe? har 5x120 boltsirkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikard_ut Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 snakk med brakes norge f.eks. de skaffer momo spacere. samme gjør bs bildeler osv. disse er modell tilpasset. koster vesentlig mer. men er verdt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yeahE39 Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 snakk med brakes norge f.eks. de skaffer momo spacere. samme gjør bs bildeler osv. disse er modell tilpasset. koster vesentlig mer. men er verdt det. har du sett de 10mm spacerene fra GS? lurer litt på dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigln Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 kjøp spacere med sentrering og som du bolter fast i navet! Beste sort koed.no gsbildeler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
HMW Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 kjøp spacere med sentrering og som du bolter fast i navet! Beste sort koed.no gsbildeler.no +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts