Gå til innhold

Instrumentpanel - av/på tilfeldig; 318i 1993

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med instrumentpanelet mitt?

Noen som kan hjelpe?

Det slår seg av og på tilfeldig. Ingen sammenheng med noe, kald, varm, ujevn vei, oppover og nedover.

Skrevet
Nei, ikke enda. Men takk for tipset:-) får skru det ut å sjekke.

Noen andre som event har vært borti dette?

Har akkurat samme probleme på min E36 316I 93 Sedan, Kom helt av seg selv vinter i fjord...

håper noen har en løsning her. :P

Skrevet

En annen ting jeg vet er at det har vert et lite problem med noen loddinger inne i selve panelet i følge BMW. Søstern min hadde liknende problem, men det hviste seg å være en løs kobling.

Skrevet

Da håper jeg på en løs kobling:-)

Hvis det viser seg at det ikke er dette. Hvordan er det med å bytte ut dette? Hvordan justerer man kilometeren til riktig lengde?

Skrevet

Du kan jo da eventuelt kjøpe et brukt et, eller dra på skraphandelen. Da er det viktig å huske at du må bruke instrumentpanel fra 4 sylyndra om du har det eller fra 6 sylyndra om det er det du har. Ellers vill du ikke få riktig turtall eller fart.

Er usikker på hvordan du kan få justert KM standen, men det skal la seg gjøre det og.

Skrevet

Er visst et lite problem på en del bmw-er dette ja.

Har en kompis med samme problemet, får slenge meg med på tråden og håpe noen har en løsning :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har også fått dette problemet nå i høst, det skrur seg av og på litt tilfeldig. Noen ganger flere ganger på rad. Så kan det gå 2-3 timer med kjøring og alt er som normalt.

Kommer oftere da det er minusgrader ute, det er litt rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...