FCBayern Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Skal bort! Tar bare opp plass, selges til høystbydende. Kommer fra en 1997 E39, passer vel også til E38 og E36? Single stage airbag. I veldig fin stand, bærer selvfølgelig preg av å være 13 år. Tastene er fine og fungerer utmerket, volumknapper, cruise control og resirkulering av luft. GI BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 bump ta kontakt for en fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blazzt Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 lykke til.. kanskje du får tak i noe ratt-trekk på biltema til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90bmw Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 er rattet like fint rundt om som det ser ut på bildet?? ser jo omtrent helt nytt ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Tja, rattet ser bra ut til å være 13 år. Er en liten flekk på venstre side hvor fargen er borte.. ellers er det litt fargetap på toppen rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Ser at rattet er solgt, men jeg lurer på om dette hadde passet på min bil. Altså, jeg vet det hadde passet, men hadde multifunksjonene fungert ettersom jeg ikke har multifunksjons ratt fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 nei det passer ikke. ikke plug and play er jeg redd.. du må bytte en hel del komponenter. hør med nitro_ han gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå