Eksos Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ææææ, denne skulle jeg sett litt før! Jaja, feite biler! Hvorfor selge?
Bols'n Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Dem har bare lagt i et skap på hobbyrommet. Trengte cash.
Halbakken Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Hvor får man kjøpt et sånt byggesett? Hadde vært kult å lagd en tro kopi av E30'n min for å ha i verkstedet
bmwkizn Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Hvor får man kjøpt et sånt byggesett? Hadde vært kult å lagd en tro kopi av E30'n min for å ha i verkstedet Choppers.no Men så de hadde dårlig utvalg nå. Tidligere hadde de Forskellige E21, E30, E34 og E24 i forskellig versoner..Alpina, M3 osv..
tvendis Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Eg snakka me choppers.no å spurte etter e30 m3, å dei sa dei skulle få de inn viss levrandøren fikk tak i, han skulle kontakte meg når dei fikk inn meir:)
bmwkizn Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Eg snakka me choppers.no å spurte etter e30 m3, å dei sa dei skulle få de inn viss levrandøren fikk tak i, han skulle kontakte meg når dei fikk inn meir:) Ok. Jeg fikk E30 M3 byggesett fra dem levert i posten for ca 3 mnd,er siden. Så da har de nylig gått tom isåfall.
Halbakken Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Var ikke sånn kjempe utvalg der nå, men kommer til å følge med litt på denne siden
knut_olestad Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Hvor får man kjøpt et sånt byggesett? Hadde vært kult å lagd en tro kopi av E30'n min for å ha i verkstedet http://www.modelsforsale.com Engelsk firma, har ufattelig mye stasj, og koster betraktelig mindre enn i Norge, selv med frakt. Min E21 Alpina med lim og ett ekstra sett hjul kom på rett under 200.- frakt inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå