brakky Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Hei Skulle skifte lyspærer i min 320d e92 her om dagen, den ene lyspæra fikk jeg enkelt ut, mens den andre sitter bom fast, klarer ikke rikke den. Noen som har en idé om hva som kan være problemet? redd for å knekke noe om jeg tar for hardt i..:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 hvilken pærer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
brakky Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Er H8 pærer, prøver å vri til siden men sitter bom fast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 trykker du litt inn mens du vrir pga pakning på pærer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
brakky Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Hehe, svaret var så enkelt at jeg måtte vri andre veiene, trodde jeg skulle vri motsatt vei av den første pæren jeg skiftet, men var visst samme vei..pinlig, hehe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts