oygab Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Hei Kjøpte meg nylig en BMW med veldig jalla frontlykter. Har noen forslag til nye frontlykte jeg kan kjøpe som ser bra ut? Bilen er en mørkeblå 328i coupe 1998 (e36). Kunne godt tenkt meg sorte lykter om det finnes noen som ser bra ut, og hvis dette passer selvom de andre lyktene på bilen er orginale
Tiller Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Her finner du en del: (på tilbud og ser jeg) http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/u ... e1.htm#352
Tiller Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 HeiKjøpte meg nylig en BMW med veldig jalla frontlykter. Har noen forslag til nye frontlykte jeg kan kjøpe som ser bra ut? Bilen er en mørkeblå 328i coupe 1998 (e36). Kunne godt tenkt meg sorte lykter om det finnes noen som ser bra ut, og hvis dette passer selvom de andre lyktene på bilen er orginale Legg opp noen bilder a bilen, så kan vi jo se "skaden" som er gjort med frontlyktene
oygab Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Hehe, skal få lagt opp et bilde etterhvert Mye flott hos schmiedmann, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå