Haakjin Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Jeg har en frontkolidert E32 730 med litt forskjellige delikatesser. front er most , men resten er veldig bra. Jeg ser helst at dere ramser opp hva dere vill ha så blir vi enige om en billig pris. Jeg skal ikke ha mye for delene. Bilen er diamantsvart Har blant annet: - Alle dørene i bra stand - alt av interiør Det er som sagt en komplett bil med M30B30 motor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haakjin Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haakjin Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwstein Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 diff i orden ? Sperre og på denne kanskje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haakjin Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 diff i orden ? Sperre og på denne kanskje ? Diff skal være i orden, jeg vet ikke om det er sperre, aldri sjekket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøulk Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Hvis du enda har deler til e32 treng eg nødblinkbryter.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riberto Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Har ikke framseter med varme vel? Mvh Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw730ia Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 har du den enda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smaagesjo Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 kor masse skal du ha fore motor? uten automatkassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianhf Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Årsmodell? Har automat sport/økonomi/manuell funksjon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haakjin Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Bilen er historie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts