bjornar-a Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Hei. har byttet mottor til 318 is og den går fint på tomgang og når man kjører, helt til man har full gass, da bare sperrer den, høres ut som den ikke får nok bensin, eller går på 3 eller noe.. har hørt andre har hatt samme problemet, men finner ikke noe om det på forummet her. koblet ut lambasonden men er akkurat det samme da.. Noen ideer eller aldre som har vert borti noe?
bjornar-a Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Den går som den skal når den er kald. noen måte og teste luftmengemåler på? ana en og faktisk ha en ana og prøve?
AlXz Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Prøvd uten LMM tilkoblet? Ligger ikke olje i plugghull? (det kan skje på m50 ihvertfall om toppdekselpakninga lekker/svetter, vet ikke helt hvordan det er på m42..)
bjornar-a Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Prøvd uten LMM tilkoblet?Ligger ikke olje i plugghull? (det kan skje på m50 ihvertfall om toppdekselpakninga lekker/svetter, vet ikke helt hvordan det er på m42..) ha prøvd uten og med en ana LMM, så den fungerer som den skall. har nye plugger og var ikke noe olje der.. tror problemet kan komme på m42 og.. Den går ikke helt som den skal når den er kald heller, men er MYE bedre.. men har jeg max halv gass virker det ikke som det er noe problem:S
bjornar-a Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Skal ta diagnose test i dag og håper det finner feilen:) hvis ikke noen med mulige feil?
bjornar-a Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Fikk 2 feiler.. den ene var tankventil? den andre var noe med noen storestrømmer..? det sto på tysk..
bjornar-a Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Den ene meldinga jeg fikk: Stiftkontakt ZV - Antrieb Fahrertur fehlerhaft ! Uberprufen Sie bitte die Leitungen und die Sicherung des ZV- Moduls und die Leitungen zu den Stiftkontakten. Ist die Mechanik in Ordnung? (ZV- ansteuern!) Oversatt i Google translate: Pin ZV - Fahrertur stasjonen mislyktes! Verifisering med linjene og sikring av PV-modulen og linjene til pin kontaktene. Er mekanismen i orden? (ZV-drive!)
bjornar-a Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Stromgrenze uberschritten! Uberprufen sie die Leitungen vom Modul zu den Antrieben auf Kurzschlus. Uberprufen sie bitte die ZV- Antriebe Oversatt: Nåværende grensen er overskredet! VERIFIKASJON dem fører fra modulen til stasjonene på kortslutning. VERIFIKASJON de kontakte ZV-stasjoner Noen som veit noe om hvilken grense dette er? ZV- stasjoner, hva det er? Trenger hjelp! takk
bjornar-a Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 dete r når gass spjel 2 begynner og bevege seg den bare fusker.. Er det noe som gjør at noe elektronikk ikke har noe funksjon før denne er i bruk eller noe.. for nappet ut ledningen til Bankesensoren og den gikk like fint fram til gass spjel nr 2 blei beveget, da var den litt værre en den var før, ble litt bedre da jeg plugget i sensoren igjen? Noen som veit hvordan denne sensoren fungerer?
bjornar-a Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 er ping sensor og bankesensor det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå