Glenglen Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Heisann alle mann. siden jeg skal ha meg e30 som sommerbil er jeg på jakt etter kjente problemer som går igjen. ting man burde se på når man handler en e30 og rett og slett tips på hva man burde holde seg unna "hvis atte, dermed". Håper noen flotte e30 entusiaster kan være behjelplige her Jeg skal ha meg en e30 325 cab tenkte jeg. kanskje noe spesifikt om akkurat denne typen? men kom gjerne med generel info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 tikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E30/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ventiljammer og rust ja, er vel egentlig det. Ventilene kan justeres, det kan forsåvidt også rusta. Også er det vel ett kjent "problem" at disse somregel er ihjælkjørt og istykkerskrudd av sladdegal ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Her var det jaggu et par tips, likte godt den "guiden" til Jan S, der stod det en del spesifikt Takk for respons gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå