Bmwnilsen Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hei. Har en 90 mod bmw 520 24v som jeg skal selge. Bilen må inn på eu, og det jeg vet om er fjærer foran som er kappa og bakre potte må settes på. Følger med splitter ny loff fra torshov til 1400,- Bilen har litt slitt clutch og er litt slakk i styresnekka, men det er ikke unormalt. litt rust i jekkfester b.s. fint intr, med litt slitasje i førerstol. ellers hel og pen bil. følger med 3 fine 18" felger. siste felgen er stjelt så den har jeg ikke:S står stålfelger bak og to 18" foran. Motor går fint:) ta kontakt for en bmw prat eller om du er nysgjerrig. Pris: 14000 eller bud. TLF: 48151086 Mail: Nilsenchopper@hotmail.com Mvh Mats Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 bump... 12k:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 ny tlf er kjøpt inn så bilder skal jeg ordne:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Høres brillefint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas1992 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 da har bilder kommet:) Mener den hadde gått 260000, men det kan jeg sjekke opp i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 262000km:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 ny pris 10000 kroner:) følger med veldig bra vinterdekk uten felg:) og cd spilleren ekke gammel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå