Jan S Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 in.pro. angeleyes med gul lamin-x film til e30 selges til gi-bort-pris. Den gule filmen kan tas av hvis du vil ha hvite lamper. Det ser ut som det har sprutet et eller annet på fjernlysreflektorene så de ser ikke helt hundre ut på nært hold. Kanskje har det vært fuktighet i dem en gang, men det må være før jeg fikk bilen for fire år siden. Det er mulig de kan rengjøres eller poleres. Uansett lyser de greit nok. Det følger med bruksanvisning på tysk og TÜV papir. Får jeg 200,- så rusler jeg ned på postkontoret med dem. Med frakt blir det totalt 350,- ved forskuddsbetaling, eller totalt 419,- ved postoppkrav. Ellers er du velkommen til å hente dem i Kongsvinger.
HypeTraxX Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Hmm, du har ikke bilder av lyktene på bil? Så kanskje jeg stikker innom en tur? Hehe
HypeTraxX Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg kan gi deg 200,- for dem jeg, men jeg har nok ikke mulighet før mandag!
ceikko Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 kjøper de for 350,- + frakt. Kan du sende dem i helgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå