Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi testet på en bane på ca 300m slette med gps osv. Kan vel si det var helt likt.

Skiller jo bare 10 hk på papiret, men så kommer jo det med vekt, turtallsvillig osvosv..

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Og i teorien skal vell ikke det gå noe særlig bedre mtp. samme understell som en 320 har, hvis jeg ikke tar feil nå?

Pluss du har hakket mindre blokk som også veier mindre. :)

Skrevet
Mener min tidligere 318is IKKE hadde 325 bremser orginalt, men var m-tech understell, så dette er samme som m-teck 325 understell.. Ellers så har mange 318iser 25% diffsperre og samme utveksling som 320.. Er ca like mye å gjøre å bygge om fra 4er til 325 som til M3, kun dyrere med sistnevnte

Skal du bygge om til M3 ville jeg selv valgt 3,0 da denne er mye "lettere" å bygge vidre på, billigere deler, lettere å få tak i deler + at det blir lettere å få godkjent med mer enn 2 seter.. :)

Din tidligere 318is hadde 325 bremser jo ;)

  • 3 weeks later...
Skrevet

Har kjøpt meg nye ///M lister da de gamle var begynt og bli stygge.

rikfaxsz6276es3p797x.jpg

Gjorde reint godt under før de nye ble satt på

rwl1okjihkbmnr5azppb.jpg

Knipsa noen bilder i farta.. Vil snart ta en ordentlig fotoshoot med et bra kamera!

pkmcv19yc79yorgo8fie.jpg

g3opw3m76m2hdxh0l5fj.jpg

pncy860448ui4upgd83u.jpg

6a6718d51dnrb4t6i92k.jpg

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...