love guru Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 hei medlemmer:) håper noen kan hjelp meg:) ønsker å kjøpe en e36 cab ( m50b25 ) fra 93-97 mod sort skinn å el cab har leitet leeenge på nett.men finner ikke noe jeg har lyst på. send meg gjærne en link vist dere vet av noe fint:) jeg har en e36 cab fra før av,men vil ha 2 stk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
love guru Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 hei medlemmer:)håper noen kan hjelp meg:) ønsker å kjøpe en e36 cab ( m50b25 ) fra 93-97 mod sort skinn å el cab har leitet leeenge på nett.men finner ikke noe jeg har lyst på. send meg gjærne en link vist dere vet av noe fint:) jeg har en e36 cab fra før av,men vil ha 2 stk:) kan også være noen småfeil med bilen:) som litt rust/bulker/dålig lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
love guru Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 ingen som vet av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
love guru Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 ingen som hjelper meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hva pris klasse snakker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
love guru Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Hva pris klasse snakker vi? alt fra repp prosjekt - 120.000kr +/- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Da ville jeg sendt en pm til bård på her på forumet. Han har en 325 cab han skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
love guru Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Da ville jeg sendt en pm til bård på her på forumet. Han har en 325 cab han skal selge takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå