love guru Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 hei medlemmer:) håper noen kan hjelp meg:) ønsker å kjøpe en e36 cab ( m50b25 ) fra 93-97 mod sort skinn å el cab har leitet leeenge på nett.men finner ikke noe jeg har lyst på. send meg gjærne en link vist dere vet av noe fint:) jeg har en e36 cab fra før av,men vil ha 2 stk:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
love guru Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 hei medlemmer:)håper noen kan hjelp meg:) ønsker å kjøpe en e36 cab ( m50b25 ) fra 93-97 mod sort skinn å el cab har leitet leeenge på nett.men finner ikke noe jeg har lyst på. send meg gjærne en link vist dere vet av noe fint:) jeg har en e36 cab fra før av,men vil ha 2 stk:) kan også være noen småfeil med bilen:) som litt rust/bulker/dålig lakk Link to comment Share on other sites More sharing options...
love guru Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 ingen som vet av noe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
love guru Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 ingen som hjelper meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Erik- Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Hva pris klasse snakker vi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
love guru Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Hva pris klasse snakker vi? alt fra repp prosjekt - 120.000kr +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Erik- Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Da ville jeg sendt en pm til bård på her på forumet. Han har en 325 cab han skal selge Link to comment Share on other sites More sharing options...
love guru Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Da ville jeg sendt en pm til bård på her på forumet. Han har en 325 cab han skal selge takker:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts