Syse Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hei! Jeg har bestilt en AUX-inn kabel av merket dietz fra bilradiospesialisten. Etter 1,5 måned fikk jeg et brev i posten med en 30cm lang phono-hunkjønn kabel med en bmw spesifikk kontakt i andre enden til den nette sum av kroner 690,-(!!). Da jeg plugget den i, oppdaget jeg at venstre side spilte langt lavere enn høyre. Altså det manglet bass og "trøkk". Dette gjelder ikke ved bruk av cd-spiller/radio, kun aux. Jeg har naturligvis forsøkt å lirke på kontaktene, benytte meg av annen phono->minijack kabel, andre lydkilder osv. Men det forble det samme. Jeg ringte inn og klagde og det endte med god service og de sendte straks avgårde en ny kabel. Men denne gangen, mine damer og herrer, er det den høyre siden som ikke vil gi full lyd. Hva i alle dager er det som foregår? Jeg forsøkte å finne kabelen på siden deres, men den er tydligvis fjernet fra webshoppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Kjent problem, og problemet ligger i phono->minijack kabel. Skift til noe annet en biltema kvalitet, og gjerne gullbelagt for å se om det hjelper. Hjelper ikke det, kan det kanskje være koblingen på mp3 spiller/ipod som ikke er tight nok at minijacken ikke får god nok kontakt, men den trur jeg neppe. Skift minijack kabel, og hvis det ikke hjelper så ta å sett inn phono kabelen i bak spilleren to tre ganger godt inn for å se om det blir noe bedre kontakt. Prøv dette først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Takker for svar, men jeg har alleredet forsøkt begge deler Har som sagt forsøkt flere minijacker og flere eksterne lydkilder.. ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ingen som har vært borti problemet før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 må jo være en form av dårlig kontakt, send e-post til der du kjøpte den og spør eller så kanskje du får ny som funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Kan jeg spøre hva slags kabel dette er? Og hvordan BMW-kontakt det er? Er på utkikk etter slik til min 99' E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 du lyktestolpe. Har du en "mode" knapp på spilleren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Nei, tror ikke jeg har det. Da går jeg ut i fra at jeg ikke kan få AUX dings til min spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Riktig. Den passer på 2003 mod eller nyere spiller :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå