Gå til innhold

AUX-inngang til E46 - trøbbel..!

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestilt en AUX-inn kabel av merket dietz fra bilradiospesialisten. Etter 1,5 måned fikk jeg et brev i posten med en 30cm lang phono-hunkjønn kabel med en bmw spesifikk kontakt i andre enden til den nette sum av kroner 690,-(!!). Da jeg plugget den i, oppdaget jeg at venstre side spilte langt lavere enn høyre. Altså det manglet bass og "trøkk". Dette gjelder ikke ved bruk av cd-spiller/radio, kun aux. Jeg har naturligvis forsøkt å lirke på kontaktene, benytte meg av annen phono->minijack kabel, andre lydkilder osv. Men det forble det samme.

Jeg ringte inn og klagde og det endte med god service og de sendte straks avgårde en ny kabel. Men denne gangen, mine damer og herrer, er det den høyre siden som ikke vil gi full lyd. Hva i alle dager er det som foregår?

Jeg forsøkte å finne kabelen på siden deres, men den er tydligvis fjernet fra webshoppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent problem, og problemet ligger i phono->minijack kabel. Skift til noe annet en biltema kvalitet, og gjerne gullbelagt for å se om det hjelper. Hjelper ikke det, kan det kanskje være koblingen på mp3 spiller/ipod som ikke er tight nok at minijacken ikke får god nok kontakt, men den trur jeg neppe.

Skift minijack kabel, og hvis det ikke hjelper så ta å sett inn phono kabelen i bak spilleren to tre ganger godt inn for å se om det blir noe bedre kontakt. Prøv dette først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...