MortenTouring Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Har et par 6x9'ere liggene som jeg har lyst til å montere i e36 touring'en min. men har ikke så veldig lyst til å skjære ut noe, og jeg vet at det ikke er den beste bilen å kanskje ha noe 6x9'ere i men da skal da være mulig å finne en løsning på det. Noen som har forslag? har akkurat kjøpt bilen og har ikke råd til noe ordentlig anlegg i bilen enda,men hadde disse liggene så jeg tenkte at jeg måtte starte med det da:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Du får kjøpt små kasser til slike høytalere som som er bare å montere i bagasjerom. Eller du kan montere en kasse/hatthylle i bagasjen, kant i kant med seteryggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 aah!ikke dumt.skal ta en titt på det,vet om noen som jobber på bilradiospes. i Trondheim får snakke med han om det.Takk for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian708 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Hei. Jeg anbefaler å ikke montere 6x9 ere i kasser. Det er egentlig element som er bygd for å bruke hele bagasjerom som kasse. Bedre å lage en form for hattehylle i bagasjerommet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 Det er jo forsåvidt sant, men blir litt vanskelig å lage en hattehylle, det kommer ikke til å se ut:P lite kurant bil å ha 6x9'ere i egentlig.det som kanskje går er å sette de i taket bak, der de originale høytalerne sitter,mn må nok uansett skjære ut da i hvert fall.jeg får høre meg om til noen som er litt mer lydkyndig enn meg:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts