E36 320i Touring Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Sjekk annonse for mer info;) AutoDB-kode: 1231672 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Du har misforstått totalt hva Mtech er fornoe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hva er det som er M-tech på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Det kan være understell, en kammerat hadde en 318is med orginale fangere men understellet var mtech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ja jeg bare spør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 320i Touring Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Det er understellet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Tullprat. Er ikke noe mtech bare pga noen andre fjærer og dempere som gjør bilen 2 cm lavere. Det derre er en heeelt vanlig touring med "mtech" understell. (hva skal de som har mtech utgaven si det er, total mtech?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Enig joher, han kunne formulert seg annerledes, kunne feks skrivd "......med mtech understells pakke" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 320i Touring Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Var på Brages BMW i ålesund med bilen, å det var der jeg fikk vite det, så sier som sagt av Verkstedet sa der, ja Glenn-Andre Jeg kunne skrevet det. skal endre det;) å de demperene er bare møkka, bilen gjynger som en anna seilbåt. hører at det er noen som skjer etter en stund, har ikk så peil på bmw selv, dette er min første, å absolutt ikke siste;) men Joher, er det M-tech du har? ser veldig bra ut bilen, M3 front? vurderer å ikke selge bilen, har lite lyst, å da trengs det nye dempere, peil på hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Hva med å bare slå til å kjøpe coilovers til 2500-3000kr? Billig er det, og lett å montere Dessverre 316 jeg har, så går såvidt fremover Takk for det, skal ikke mye til. Min så ut som ett kjørende toalett da jeg kjøpte den. Med senk, mfront, m lister og m3 innsats i orginal fangerne så ble plutselig den bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 320i Touring Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 -Joher- Hvor er det du får kjøpt coilovers hen? Bs, Gs? hva er forskjellen? Åja heh, det er som lillebroder`n sier (Han har 318 is) "det er ikke bil å børne med, denne skal cruises med" hehe koster det mye for evt stylingen? likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 2 lapper for frontfanger hos GS. 400kr for bakfanger lippen på ebay 900kr for m listene på siden Coilovers hos Parts and retards her på forumet for 2500kr... eller der jeg handlet, QWT.no til 3400kr. Som bruksbil er 316 konge... har gøy bil som prosjekt (ikke bmw ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå