Margeir Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Hei, jeg har ett lite problem med bilen min nå, det har seg sånn att den bare dør uten forvarsel men den starter opp igjen uten problemer akkurat som det ikke skjedde. Og att noen ganger så fusker den når jeg kjører, akkurat som om du skulle høgge i gassen. Hvis noen har tips så tar jeg imot di har nye plugger og dette er en E39 523ia 1998 model. Har ikke hatt den inn på diagnoses test ennå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiller Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Er det fusking ved harde gasspådrag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forbiss Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Høres ut som def. veivakselsensor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleo Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Eller kamaksel sensor. Hadde nøyaktig samme symptom på.min e39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margeir Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 det er ikke fusking på gasspådrag, og en av di sensorerne bytta jeg i sommer 2008. Også når dette skjer så føles bilen slapp og ikke noe drag i det hele tatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael-B Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Ta diagnose. Høres ut som veivakselsensor og kamsensor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts