crade187 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 noen som har vært borti dette før? lyden kommer når jeg tar løs, og/eller girer/gir på... lyden har vært der en stund, men nå orker jeg ikke mer av den... all hjelp tas imot med glede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS77 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Subframe disaster tenker eg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dape6 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 90% sikkert at travers-festene er fucked.. gå inn på koed.no å kjøp deg M3 forsterkninger til traversfestene, ta av bakstillinga, sveis på festene, ta på bakstillinga, og sladd som fa*n Just gjort det på min 320, er en del jobb, men hvis du vet hva du gjør og har godt med verktøy som løftebukk osv.., så tar du det på en dag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crade187 Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 90% sikkert at travers-festene er fucked.. gå inn på koed.no å kjøp deg M3 forsterkninger til traversfestene, ta av bakstillinga, sveis på festene, ta på bakstillinga, og sladd som fa*n Just gjort det på min 320, er en del jobb, men hvis du vet hva du gjør og har godt med verktøy som løftebukk osv.., så tar du det på en dag.. har vært inne på koed før, men forsto meg ikke på sida.. ;s om du hadde orket å sende meg direktelink hadde det vært fint : )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dape6 Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 E36 --> Nye deler --> Tuning --> Diverse --> Forstærkninger, Ved bagbro NOK 578,00 / NOK 722,501 Link to comment Share on other sites More sharing options...
crade187 Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 E36 --> Nye deler --> Tuning --> Diverse --> Forstærkninger, Ved bagbro NOK 578,00 / NOK 722,501 takker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dape6 Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Null problem du, lykke til med skruingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
crade187 Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 hehe! takk for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts