jakob s Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 ja nu hvor jeg har svært ved at komme af med den i danmark må jeg prøve udenlands men det er en rieger forkofanger dog med en skade i fronten hvor det nederste stykke i midten er rykket af, men lidt glasfiber så er den på igen porto og sådan kan vi jo altid snakke om men et lille billede af hvordan den så ud på bilen, det er det stykke under, hvor nummerpladen skal sidde der er rykket af, har det liggende, og så er der ridser langs siderne. men igen forsøger mig lidt udenlands nu her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjelen Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Heter den ikke rieger infinity ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob s Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 jo det mener jeg den gør, har ikke lige et på klistermærket, den sad på bilen da jeg købte den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob s Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 det er en rieger infinity forkofanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts