Ellingsen B. Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Fett prosjekt.. Grei størrelse på motorrommet til Granada! Hav av plass
Bmweee Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Dette blir gromt..landeveis lokomotiv med grom motor;) Godt å se litt annet enn e30'r på prosjektsiden, dog er ford langt i fra noe eg har nært hjertet..men granada er massive og rett og slett tøffe biler..i rette hender..
HåvardPYA Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Blir det uti uka tenker jeg når motorfester er ferdige.. Holder på og skrape asfaltplater nå så det er ikke så mye og ta bilder av:) Er ikke lite jobb heller nå tidligere eier ser ut for og ha hatt motsatt mening om hvordan bilen skal være. Er dobbelt opp med matter i hele bilen pluss at han har lagt på matte på alle små flater han kunne finne på bilen for og få det stille... MAKALÆST! Forøvrig er innmat til hyvelsexan innkjøpt.
bmwstein Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 fy satan for en plass det var i det maskinrommet der ! du har jo plass til en s38 til !
Oberland Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 pumpene er like.. må kun bytte sila den er skrudd fast i pumpa med 6 m6 skruer.. Ok. Men det er forskjellige drev på de forskjellige motorene eller? det er forskjellige drev på e28 og 34 ja. e34 er mindre..
Morty999 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 er nok ikke det oberland.. e28 fra etter 1986 har samme drev som e34.. grunnen er att før 86 så var det shims på oljepumpa og etter 86 blei det kjedestrammer på kjede til oljepumpa..
Oberland Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 jaja, e28 før 86 da! poenget er att det gikk over til et mindre drev som funker bedre pga større fart på pumpa..
HåvardPYA Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Da var motorfestene ferdige. Ser ut som insuget kansje kommer til og ta i rattstammen, men da får det gå på insuget løs... Pluss at siste bit før spjeldhuset må rettes da dette insuget egentlig var tengt i en annen bil. Jørgen: Hva tror du om og ha turboen plassert under grenrøret? Slipper at det blir så trangt til passasjeren da pga eksosen. Trangt nok som det er der bak Pluss at da får jeg støtte til turboen i det orginale motorfestet Blir selvsagt litt lenger opp og bak enn dette, men en ser jo slik ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå