Bellen Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Har BBS felger på bilen min, og bak er dimensjonen 19x8,5 ET30,05 og dekkstørrelse 235x35x19. Men burde helst hatt 245x35x19, problemet da er at dekka subber opp i innerskjermane når eg får ett par personer i baksetet. Er det mulig å få dreia av navet slik at innpresset blir høyere for å unngå subbing? Kva innpress burde eg hatt på denne bilen? EDIT: Hvem kan i såfall utføre dreiing av felger i Ålesundsområdet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Akkurat det hadde jeg ikke tatt sjansen på du, det sier seg vel selv hvorfor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Vals skjermene dine gutt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Det går fint ann å dreie av litt, men det avhenger selvfølgelig av hvor mye gods det er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts