bmwgr Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Selger et relativt nytt element samt hjemme snekra kasse som fungerer bra. Dette elementet var så kraftig at skiltet mitt løsna og div deksler inne i bilen måtte limes. Denne er nettopp spilt inn og ser utrolig bra ut. Jeg bor i lillestrøm området og kan selge denne til HBO 1000 kr . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 er det L5 eller L7? =) 2010 utgaven? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 siste hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 hei. hadde vert flott om du kunne tatt noen bilder? og muligens få tak i litt informasjon om produktet. du skulle tilfeldigvis ikke ha en forsterker tilsalgs også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Jeg har ikke bilde. Men den er lik alle de andre som heter SOLO BARIC L5. Mener det er 750 watt rms hvis jeg ikke tar helt feil. http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg Det er et bilde av hvordan elementet ser ut Jeg har også fått ett bud på 1000 kr. Så hvis noen vil ha den må de by høyere Mvh Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå