bmwgr Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Selger et relativt nytt element samt hjemme snekra kasse som fungerer bra. Dette elementet var så kraftig at skiltet mitt løsna og div deksler inne i bilen måtte limes. Denne er nettopp spilt inn og ser utrolig bra ut. Jeg bor i lillestrøm området og kan selge denne til HBO 1000 kr . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddey Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 er det L5 eller L7? =) 2010 utgaven? =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwgr Posted October 30, 2010 Author Share Posted October 30, 2010 hopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwgr Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 siste hopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 hei. hadde vert flott om du kunne tatt noen bilder? og muligens få tak i litt informasjon om produktet. du skulle tilfeldigvis ikke ha en forsterker tilsalgs også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwgr Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Jeg har ikke bilde. Men den er lik alle de andre som heter SOLO BARIC L5. Mener det er 750 watt rms hvis jeg ikke tar helt feil. http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg Det er et bilde av hvordan elementet ser ut Jeg har også fått ett bud på 1000 kr. Så hvis noen vil ha den må de by høyere Mvh Glenn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts