motocross4 Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Hallo. Selger komplett intriør til bmw e36 sedan, det er 100% strøkent ingen rifter eller noe. Det følger med dørtrekka, front stolene,baksetet,taktrekk(hvitt)Med takluke,gulvteppe. Bilder kommer. Kom med særiøse bud! har set ikke 100% strøkent som folk har fått både3 og 4,000 Kan nås på 46466312/robinzandertobiassen@yahoo.no DETTE KAN OGSÅ BYTTES I 2 FINE BØTTESTOLER MED 4 PUNGT SELER!
motocross4 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Er det sportskinn? Farge? Det er grått stoff:) Int?
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Nei er intressert i framstoler i sportskinn jeg. har vanlig skinn. Jeg har et originalt stoffinteriør til E36 sedan liggende som har stått annonsert i nesten et år for 500.- i bra stand uten slitasjer. Umulig å få solgt. Så lykke til De fleste som bytter er nok intressert i skinn eller andre sportsstoler.
motocross4 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Bump jeg får faen ikke til å legge inn bilder her. Sender på mms jeg:) eller mail:)
Richie85 Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Er nok lettere for deg med bilder.. kunne du sendt meg på r_loeken@hotmail.com så jeg får tatt en titt..? takk Rich
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå