Ole85 Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Hei. Jeg har en bmw 320 e30 Cab 91 mod Problemet er at det drypper vann gjennom gummilista som sitter på kallesjen på førersiden og som går hele veien bakover, da denne er dårlig. Har egentlig lyst å bytte denne lista på begge sider, men finner ikke dette på koed i og med at jeg ikke er så kjent. Så lurer på om noen kan hjelpe meg her. Setter stor pris på hjelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Er det nummer 4 på dette bildet? Var dårlig med delenummer til cab på realoem.com, så lar noen andre prøve å finne tak i nummeret for deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole85 Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 Ser ut som det er denne ja, men den jeg har er litt annerledes tror jeg, siden det er cab Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Ah, se der ja! Jeg trykket på feil link, hehe. Trykk på linken under bildet, og du vil få opp en liste med delenummer på alle delene på bildet. Finn frem den du leter etter, så kopierer du delenummeret og søker det opp hos Koed - voilà! http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=54&fg=10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts