sveinfeldt Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 selger en god bruksbil\vinterbil. bilen har vært i familien siden den var ny. den er i mine øyne i meget god stand. mye slitedeler er byttet, stabstag foran\bak, dempere foran, div foringer... men siden jeg er hobbymekaniker så har jeg ikke kvitteringer fra verksted. 4 nye sommerdekk, 2 nye piggdekk, snart 2 til nylig tatt 4 hjulskontroll! når det gjelder karosseriet så har det litt riper, men ikke slik at det har komt rust! en LITEN bulk på venstre framskjerm. eneste som må gjøres me bilen er å bytte en sim-ring på girkassen. har denne liggende:) førersete er litt slitt, men er godt brukbart:) kommer ikke på noe mer i farta, bare still spørsmål så skal jeg svare så fort jeg kan! kom med bud!! km stand er 177000. kan vere interisert i innbytte mot en e36 sedan. helst med sperre! -midtarmlene, aircondition, 2 soners klima, el vinduer foran,regnsensor, antispinn..osv..(bilen er ikke vasket på bildene, kan sende flere bilder på mail) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Sigmund Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinfeldt Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 55tusen. Kan legge ut flere bilder imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinfeldt Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Sigmund Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 kan du sende tlf. nr så jeg får kontaktet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinfeldt Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 99459380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg