EvoBatman Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Alt kommer fra en 1995 323i sedan, dersom du lurer på om det passer din modell. CD-spiller, Sony CDX-GT280, 4*45W Ikke MP3 eller WMA. Oransj bakgrunnsbelysning som passer perfekt i E30, E36, E34. ISO-kontakt. 400+frakt. Frontlykter, originale, ZKW. Venstre lykt (sett fra førerstolen) har ødelagte fester til karosseri og blinklys. Du kan få begge for 400+frakt, eller bare den ene som har festene intakt, så kaster jeg den andre, velg selv! Ett hvitt blinklys, inkl pæresokkel, høyre side sett fra førerstolen. Bud. M3-merker til M-sidelister, enda i plasten sin. 150 inkl frakt eller bud. Taklys, grått, inkl pære. Bud. Originale panser/baklukemerker. Lite hakk i det ene, vises på bildet. 150 inkl frakt eller bud. Originale sideblinklys. 100 inkl frakt. Originale blinklys. Sprekk i det høyre sett fra førerstolen (klarer ikke å se sprekken når du sitter i førerstolen). Bud. Uoriginale blinklys, krom på sort bakgrunn, klarglass. Inkludert pærer og sokler. 200+frakt eller bud. Originale griller, pre-facelift. 200+frakt eller bud. Uoriginale facelift-griller for pre-facelift ramme, krom, utstående grove spiler, bred kant. 300+frakt eller bud. Aller helst betaling på Paypal, PM meg eller skriv i tråden hva du vil ha, så får du adressen!
EvoBatman Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Mandagsbump for de som surfer på jobb!
Mr_Ussi Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 hvor holder du til ? jeg vil gjerne ha de sorte blinklysene !
EvoBatman Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Bergen. Kan slenge dem i posten i morra, bare send PM med detaljer!
EvoBatman Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Har også Bilstein B4 OEM-dempere bak med Bilstein topplager til E36/46, nytt i sommer, har sittet på E36'en min siden da, men byttet ut nå. Kr 750 eller bud.
AutoMartin Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Har du forsatt de uoriginal blinklysene med sort bakgrunn?
EvoBatman Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Ja, ingen lyd fra Mr_Ussi etter det han skrev over, så hvis du betaler først, så får du dem!
EvoBatman Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Enda ingen som har gjort krav på blinklysene (eller noe annet), kom igjen folkens!
EvoBatman Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Bømp for ny uke, nye muligheter og alle de manpower-ansatte som har fått lønn!
nickandjhonny Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 kunne gjerne tenkt meg de pre - facelift nyrene så lenge de er uten skader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå