Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt kommer fra en 1995 323i sedan, dersom du lurer på om det passer din modell.

CD-spiller, Sony CDX-GT280, 4*45W

Ikke MP3 eller WMA. Oransj bakgrunnsbelysning som passer perfekt i E30, E36, E34. ISO-kontakt. 400+frakt.

DSC00620.jpg

Frontlykter, originale, ZKW. Venstre lykt (sett fra førerstolen) har ødelagte fester til karosseri og blinklys. Du kan få begge for 400+frakt, eller bare den ene som har festene intakt, så kaster jeg den andre, velg selv!

DSC00607.jpg

Ett hvitt blinklys, inkl pæresokkel, høyre side sett fra førerstolen. Bud.

DSC00608.jpg

M3-merker til M-sidelister, enda i plasten sin. 150 inkl frakt eller bud.

DSC00609.jpg

Taklys, grått, inkl pære. Bud.

DSC00610.jpg

Originale panser/baklukemerker. Lite hakk i det ene, vises på bildet. 150 inkl frakt eller bud.

DSC00611.jpg

Originale sideblinklys. 100 inkl frakt.

DSC00612.jpg

Originale blinklys. Sprekk i det høyre sett fra førerstolen (klarer ikke å se sprekken når du sitter i førerstolen). Bud.

DSC00613.jpg

Uoriginale blinklys, krom på sort bakgrunn, klarglass. Inkludert pærer og sokler. 200+frakt eller bud.

DSC00614.jpg

Originale griller, pre-facelift. 200+frakt eller bud.

DSC00616.jpg

Uoriginale facelift-griller for pre-facelift ramme, krom, utstående grove spiler, bred kant. 300+frakt eller bud.

DSC00619.jpg

Aller helst betaling på Paypal, PM meg eller skriv i tråden hva du vil ha, så får du adressen!

Skrevet

Har også Bilstein B4 OEM-dempere bak med Bilstein topplager til E36/46, nytt i sommer, har sittet på E36'en min siden da, men byttet ut nå. Kr 750 eller bud.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...