zH- Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hei. Plutselig sluttet vindu, sentrallås og elektrisk speil å virke i passasjerdøren foran i min 98mod e39. Har prøvd alle knapper/brytere og får ikke noen av tingene til å virke. Har også tatt av dørtrekk og kakket på boksen og rikla på ledninger i døra og i overgangen mellom dør/bil. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hadde akkurat samme problem med min e39. Å da var feilen i den kontakten som er mellom dør og karosseri, du ser den når du åpner opp passasjerdøren den er skrudd på plass med en skrue. Så koblet denne kontakten ifra hverandre å så etter irring/korrosjon på stikkene, da så jeg at et stikk var irret helt bort dette var da altså stikket som skulle gi signal. fikk fikset dette å alt iorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ok, da får jeg prøve det takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 har vore ute for det samme,var da gåen sikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Har vert ute med kontakten, og så ikke noe spesielt irr. Sprutet på 5-56 og ingen forbedring. Hvilken sikring er det snakk om? Såvidt jeg kan se er alle sikringene i hanskerommet hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå