Gå til innhold

The Marlboro Mans `2000 E46 320D M-Sport


Anbefalte innlegg

he-he-he skjønner hvor du vil hen angående mere senking, men siden det er mye hard vinter her i nord skal jeg ta vare på de cm jeg har å gå på nå slik at bilen blir brukende som familievogn når lillemann kommer i mars :lol: så lenge hjula treffer hjulbuen og at det ikke er store rom der, og at bilen "oppleves" som lav så er jeg personlig fornøyd.

Øyelokka tvilte jeg litt på når jeg så bilen på bildene ifra selger (kan nok oppleves noe billigt), men de gav noe mersmak etter å ha studert bilen live før jeg kjøpte den, er nok uansett ikke store operasjonen å ta dem vekk om jeg skulle gå litt lei der...kjenner til at slike oppgraderinger gjerne er av den impulsive sorten siden det ikke koster skjorta og krever lite teknisk innsikt for å montere. :wink:

Skjønner også at dere som er erfarne BMW-entusiaster ser ting rimelig raskt hva angår ting som hører hjemme\ikke hører hjemme på bilen, og jeg setter stor pris på all tilbakemelding :!::P

Hadde faktisk idag den første start i over -15 grader, det gikk som en lek og gla ble jeg...

Var litt nervøs etter en 13 timers vakt at start skulle bli problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Noen som kan anslå med andakt hva jeg kan forlange for min 2000mod 320dT? Bilen har:

Kmstand 240 000

Fullt servicehefte

Nylakket 09

Full M-Optikk

M-Sport interiør

Eloksert aluminiumsdetaljer i hele interiøret

BMW alarm samt kodelås (4xdigit kode for å starte bilen) no code, no fun...

18" sommer & 17" vinter\piggfritt

Senket 60mm godkjent i vognkort selvfølgelig

Sportseksos fra Koed

EUOK til 2012...trenger ikke EUgodkjenning etter den tid...

136hk, oppgradert software i styrehjerne.

Shadowline

Faceliftlykter

Eneste feil med bilen er at releet til tåkelysa er defekt. Bilen bruker ikke olje og starter og murrer pent. Ingen ulyder i motor.

Hadde sett for meg å annonsere den til 110 000,- jeg mener den er verdt den prisen, den har de detaljer og den pakka som folk vil ha.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

den var skikkelig gammel og spadd opp denna ja, men for all del...

Kodelås: ja pga at den da var på bilen jeg kjøpte og ikke helt så hensikten i å gidde å fjerne den da bil elektronikk er en svak kompetanse jeg har.

Verden gikk ikke under i desember 2012 som forespeilet, så får vel EU kontrollene fortsette dem også...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...